La gala de lliurament dels XIII Premis Gaudí Gresol brilla a Reus
juny 18, 2019Gran èxit de la XVIII Jornada Gresol, amb Bamboo fent tasques de Comunicació i Relacions Públiques
octubre 25, 2019El Petonet, elaborat a base d’arròs del Delta de l’Ebre, obté
dues estrelles d’or a Brussel·les per les seves excel·lents qualitats
Bamboo dissenya i executa una campanya per impulsar El Petonet
a través d’una adequada estratègia de comunicació integral
Tarragona, 24 de juliol. És un producte ‘made in’ Tarragona i està aconseguint que a mig món sigui reconegut com el millor licor d’arròs. Es tracta de El Petonet, que, en menys de tres anys de vida, ja ha obtingut dos premis de gran rellevància internacional que el situen com una beguda de referència, innovadora i d’excel·lent qualitat. L’última i més recent distinció ha estat atorgada a Brussel·les per part del comitè d’experts iTQi (International Taste & Quality Institute), reconeixement que se suma al que ja va obtenir el 2018 com a producte més innovador en la seva categoria a Innoval (Fira Internacional Alimentària de Barcelona). Des de Bamboo Comunicació tenim la satisfacció de dirigir la política de Comunicació de El Petonet a través d’una estratègia global que permetrà reforçar la seva marca i progressivament guanyar en notorietat, reconeixement i posició de mercat.
El Petonet, creat pel restaurador tarragoní José López, propietari del restaurant ‘Les Tres Bessones’, a Tarragona, i embotellat per la licorera Jané, de El Vendrell, ha aconseguit a Brussel·les, en el marc de la iTQi, una elevada puntuació i dues estrelles d’or en un tast a cegues entre més de 250 experts, que l’han valorat com un dels millors licors del món. Aquest licor de crema d’arròs és, com destaca el seu impulsor, “únic” i, a més a més, es caracteritza per ser un producte vegà, sense gluten, baix en sucres i apte per a intolerants a la lactosa.
Està compost per arròs del Delta de l’Ebre i productes naturals d’alta qualitat, que fan d’ell una beguda excepcional i deliciosa. Els experts l’han valorat com a “sorprenent i agradable, amb una cremositat suau en boca i molt equilibrat amb aromes intenses”.
També bombons i sorbet d’arròs
El Petonet destaca per ser molt versàtil, ja que es pot prendre sol, amb cafè, amb te i fins i tot es pot usar per elaborar postres. José López, el seu impulsor i figura clau del projecte, ha fet un pas més enllà i, sota el distintiu de El Petonet, també ha ideat uns bombons especials i un sorbet d’arròs. Sempre inquiet i d’esperit emprenedor, amb la seva última creació s’ha endinsat al món de la cocteleria amb una combinació sorprenent que resulta molt refrescant i que ha causat sensació des de la seva presentació: es compon de licor El Petonet, cervesa i granissat de llimona a parts iguals, també amb un toc de llima per fer-lo més aromàtic. El Petonet, com es pot comprovar, no deixa de crear, sempre llest per a apostes innovadores.
Un disseny molt especial, obra del prestigiós artista Josep Maria Rosselló
El creador de la imatge de marca de El Petonet és el reconegut artista tarragoní Josep Maria Rosselló, qui per dissenyar-la es va inspirar en elements identificadors de la ciutat de Tarragona. El pintor i dibuixant explica que el llavi que figura en el logotip de la marca, al no estar comissurat, permet identificar tant un llavi masculí com femení. Els petonets no entenen de gènere.
El Petonet es pot adquirir de manera online i en els centres de distribució de licors més importants de Catalunya i d’Espanya. Tota la informació està disponible a la pàgina web https://www.elpetonet.cat/ i a les xarxes socials de la marca a Facebook i Instagram (@elpetonet)